poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Mała zmiana :)

Dziś chcę pokazać  jak wyglądałam kiedyś, uważam to za kompletną tragedię, czułam się źle w swoim ciele, w swoim życiu. Wszystko było nie tak, ale w końcu postanowiłam zawalczyć. Wyrosłam na wojownika, poszukiwacza marzeń, mającego obsesję na punkcie osiągnięcia celu. Mam nadzieję, że zdołam osiągnąć życiową formę, o którą staram się walczyć każdego dnia. Na drodze do sukcesu jest wiele rozczarowań i porażek, spotkamy tam też wielu wrogów, ludzi, którzy nie będą chcieli iść obok nas, spotkamy wiele pokus. Ja postarałam się w miarę możliwości od tego odizolować.
Jednak największym wrogiem jest własne "ja", własny strach siedzący w naszych głowach, strach przed porażką, lęk przed wyśmianiem, strach przed uznaniem za ''wariata''. Nie ważne jak szaleńczo zabrzmią dla innych wasze cele, marzenia i działania, jeśli czegoś na prawdę chcecie to walczcie!
Kiedyś będziecie żałować, że się poddaliście. Zacznijcie od dziś, nie od jutra. Od dziś stawajcie się lepszą wersją siebie.
Od dziś! :)


 Zdjęcia kiedyś:


Zdjęcie teraz:

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz