wtorek, 23 sierpnia 2016

DREAM

Niektórzy z nas już wiedzą, że jest ciężko, że można ponieść wiele porażek i zaznać bólu, ale porażki ponosimy po to żeby się podnieść i stawać się silniejszym. Każdy mój upadek kończył się pytaniem ,,Próbować dalej czy się poddać?''. W moim życiu było wiele łez i rozczarowań, największym problemem była dieta, z którą zmagania toczę do teraz. Ciężko mi było znaleźć jakąkolwiek motywację żeby zmienić swoje ciało, ciężko mi było znaleźć w sobie pokorę i pogodę ducha.
Wszystko szło mi tak powoli, że efekty były znikome. Właśnie w tym momencie narodziła się we mnie ogromna cierpliwość, nie chcę już biec jak najszybciej do celu,  chcę powoli i starannie dotrzeć na szczyt, nie wiem ile mi to zajmie, nie przekładam niczego na czas, przekładam swoje cele na swoje malutkie szczyty, by w końcu móc stanąć na tym najwyższym, z tymi wszystkimi, którzy tak jak  ja spełnią swoje piękne marzenia, bo walczą i nie przestaną!
Nigdy nie przestawaj.
Zawsze walcz.
Nawet jeśli jesteś sam.
Nie wierz w to co mówią inni, bo to Ty wiesz czego gorąco pragniesz.
Ty wiesz jak ma wyglądać Twój własny szczyt.
Stawiaj sobie najmniejsze cele, ale i największe wymagania.
Wymagaj od siebie, nie od innych.

Ja lecę za chwilę na trening, mam nadzieję, że Ty też dziś nie odpuścisz! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz