środa, 15 marca 2017

Kto kocha ptasie mleczko? Niech sam spróbuje mojego przepisu!


Jestem ogromną fanką ptasiego mleczka! Niestety, albo i stety nie mogę go za bardzo jeść :D. Dlatego specjalnie dla fit łasuchów mam ten o to przepis. Gwarantuję, że będzie pyszne!

Składniki:

  • 2 mleczka kokosowe 400 ml (włożyłam je dzień wcześniej do lodówki, aby na górze zrobił się pyszny, biały krem kokosowy)
  • szklanka mleka (ja dodałam mleko sojowe alpro o smaku waniliowym)
  • 5 łyżeczek żelatyny
  • 4 łyżki cukru trzcinowego
  • sok z cytryny
  • sok z połowy pomarańczy
  • aromat wanilinowy
  • kakao do opsypania
Przygotowanie:

Krem kokosowy, który zebrał się na naszej puszce, przekładamy do miski (bez wody kokosowej).
Miksujemy z cukrem, dodajemy mleko, sok z cytryny i pomarańczy, aromat waniliowy. Następnie rozpuszczamy 5 łyżeczek żelatyny w około 1/4 szklanki wody i dodajemy do naszej masy. Masę przekładamy na blachę, wyłożoną folią i wkładamy do lodówki, na kilka godzin. Następnie kroimy ją na kształt ptasiego mleczka i obtaczamy w kakao. Gotowe!






1 komentarz: