sobota, 24 grudnia 2016

              Największą motywacją jak dla mnie jest krytyka. Jeśli ktoś powie mi, że nie potrafię czegoś zrobić, ja udowodnię mu,  że jest w błędzie, ja pokaże mu, że potrafię. Nie dam nikomu zniszczyć moich marzeń. Nie dam nikomu zabrać mi tego czym żyję. Nigdy nie dam sobie wmówić, że to co robię jest złe. Kiedy ktoś mi mówi i po co bierzesz na siebie więcej? Ja odpowiadam -Po prostu chcę, bo nie mogę bez tego żyć, moja psychika karmi się nowymi wyzwaniami, to właśnie napędza moje wewnętrzne ja do robienia rzeczy niemożliwych.
              Ograniczenia istnieją tylko w Twojej głowie. Ty jesteś ich twórcą, Ty i nikt inny. Ty możesz sprawić, że Twoje marzenie się spełni, i Ty możesz sprawić, że upadniesz. Uświadom sobie, że los jest w Twoich rękach, wszystko możesz mieć,  tylko to sobie wyobraź, wierz w to i dawaj z siebie jak najwięcej.

„Nasze życie jest takim, jakim uczyniły je nasze myśli.”

 „Zwycięzcy są zrobieni z czegoś co znajduje się w głębi nich samych – pragnienie, marzenie, wizja.
Muszą mieć wytrzymałość do ostatniej minuty, muszą być trochę szybsi, muszą mieć umiejętności i wolę. Ale wola musi być mocniejsza niż umiejętności.”


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz