wtorek, 10 stycznia 2017

              Czy wierzysz, że kiedykolwiek będziesz żył w świecie, o którym marzysz?
Ludzie mają specyficzną przypadłość. Mają odwagę chodzić do pracy której nie lubią, ale nie mają odwagi,  spełniać swoich marzeń. Dają zwyciężyć swoim słabościom. Wolą żyć w prosty sposób, niż obierać trudne ścieżki.
              Każdy kiedyś zaczynał, ja zaczynałam z niczym. Zero wsparcia, zero motywacji, zero.
Na szczęście była we mnie mała chęć do zmiany. Najpierw robiłam małe kroki, które po chwili przeradzały się w ogromny sukces. Nie dostałam tego za darmo. Zrobiłam już tak wiele, zwyciężyłam z niektórymi swoimi słabościami, ale ta walka nadal trwa i będzie trwać do końca. Nie pozwolę sobie, by żyć w prosty i nudny sposób. Zamierzam spełniać swoje marzenia. Jak każdy czasem upadam, ale nigdy się nie poddaje.
             Nie czekaj na odpowiedni moment, by zacząć się rozwijać, bo on nigdy nie nastąpi. Zacznij od teraz, nie czekaj. Nie zwlekaj tylko zrób pierwszy krok. Zrób to dla siebie. Nie szukaj wymówek. Nie mów, że nie masz czasu. Każdy z nas ma identyczne szanse, identyczne 24 godziny, by dać z siebie jak najwięcej.



                

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz